12-03-2013, 12:22 PM
Sorun raporları, Windows'un sorunları tanımlamasına ve çözümler hakkında sizi bilgilendirmesine yardım eder. Bir çözüm yoksa, sorun raporundaki ayrıntılar Microsoft'un bir çözüm oluşturmasına yardım edebilir.
Bir sorun oluşursa ve Windows size çözümün varlığını denetlemek isteyip istemediğinizi sorarsa, Microsoft'a göndermeden önce sorun raporunun ayrıntılarını görüntüleyebilirsiniz. Bir rapor göndermeden önce sorun ayrıntılarını görüntülemek için, soruna çözümü denetlemek isteyip istemediğinizi soran iletişim kutusunda, Sorun ayrıntılarını görüntüle'yi tıklatın.
Rapor ayrıntılarını bilgisayarınızın sorun geçmişinde de görüntüleyebilirsiniz. Nasıl yapacağınız aşağıda açıklanmaktadır:
Başlat düğmesi Başlat düğmesinin resmi, Denetim Masası, Sistem ve Bakım ve ardından Sorun Raporları ve Çözümleri'ni tıklatarak Sorun Raporları ve Çözümleri'ni açın.
Sol bölmede Sorun geçmişini görüntüle’yi tıklatın.
Görüntülemek istediğiniz sorunu çift tıklatın.
Bir sorun oluşursa ve Windows size çözümün varlığını denetlemek isteyip istemediğinizi sorarsa, Microsoft'a göndermeden önce sorun raporunun ayrıntılarını görüntüleyebilirsiniz. Bir rapor göndermeden önce sorun ayrıntılarını görüntülemek için, soruna çözümü denetlemek isteyip istemediğinizi soran iletişim kutusunda, Sorun ayrıntılarını görüntüle'yi tıklatın.
Rapor ayrıntılarını bilgisayarınızın sorun geçmişinde de görüntüleyebilirsiniz. Nasıl yapacağınız aşağıda açıklanmaktadır:
Başlat düğmesi Başlat düğmesinin resmi, Denetim Masası, Sistem ve Bakım ve ardından Sorun Raporları ve Çözümleri'ni tıklatarak Sorun Raporları ve Çözümleri'ni açın.
Sol bölmede Sorun geçmişini görüntüle’yi tıklatın.
Görüntülemek istediğiniz sorunu çift tıklatın.